Inkörning, del 2

Idag hade vi en andra lektion i inkörningens alla grunder. Vi fortsatte att träna med bara 'en skakel' (gren) men denna gång fäste jag den vid sidan av selen med hjälp av kopplet för att kunna styra undan grenen om det skulle behövas. Men idéfix reagerar inte på något, han är pigg framåt (tur jag tränar konsekvent på ordet 'stanna') och helt orädd för att dra iaf en gren!
Vi tränande knappt 10min, och var utomhus 20min. På denna tid kröp totalt 16fästingar i pälsen, resterande är väl antagligen på mig eller i sängen nu. Hemska kryp. Jag ska köpa ett nytt scalibur då det första slutat verka nu och är avtaget.

Och så lite bilder!





Kommentarer
Postat av: gullan

nej vad mysigt ska du köra in honom? ska det vara skidor bakom eller vagn? hihi gulligt..

fina bilder. och mysiga vägar. kramar

2009-07-23 @ 01:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0